Saturday, September 27, 2008

dARi jAuh kU poHoN mAaf

Assalamualaikum...

Sempena syawal yg bakal menjelang tibe ni ina nak ucapkan selamat menyambut aidilfitri kepade semue pembace blog. ina mintak maaf zahir dan batin kalau ade terkasar bahase dan perlakuan. semoga lebaran tahun ini akan membawa makna yg besar kepade semue. dari jauh ina susun 10 jari mohon maaf terutama kepade ayahanda dan bonda yg amat anakanda kasihi dan cintai. ina minta halalkan semue makan minum dan ilmu yg telah diberikan kepade ina selame ni.

tipulah kalau ina kate ina tak sedih beraye di tempat org tahun ni. tapi apakan daye dah rezeki ina beraye di perantauan tahun ni. mungkin 2-3 tahun akan dtg pun tak sempat juga nak beraye di malaysia memandangkan cuti final universiti yg sgt pendek.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


ermm tak kisah la macam mane pun yg penting life must go on. selamat berhari raye kepade semue... =)) ade rezeki kite akan berjumpe juge insyaAllah.. ina maafkan semue kesalahan org lain pade ina juge.. semoga semuenye bergembire di samping keluarge di lebaran ini. ingat2 la ina di kejauhan ini yer...



Dari Jauh Ku Pohon Maaf - Sudirman





3 comments:

Liyana said...

slamat ari raya kak ina!!! :D eheh

Hilmi Mahmud said...

selamat hari raya gakkk.. =P

.... said...
This comment has been removed by the author.